Diversey Europe behaalt Ecovadis Gold rating

Apr 14, 2023

Diversey Europe behoort tot de Top 5% van duurzame bedrijven

Wij zijn verheugd te kunnen aankondigen dat EcoVadis, een van 's werelds grootste organisaties voor duurzaamheidsbeoordeling, onze duurzaamheidsaanpak heeft beoordeeld en Diversey Europe Operations B.V. een GOUDEN EcoVadis Medaille heeft toegekend.

Ecovadis Gold

Met dit resultaat behoort Diversey Europe tot de top 5 procent van de door EcoVadis beoordeelde bedrijven.

Klanten vragen vaak aan Diversey  deel te nemen aan het EcoVadis-platform om diepgaande informatie over hun leveranciers te verzamelen om duurzaamheid te stimuleren en risico's in hun toeleveringsketen te beperken. Zij zien hun koopkracht steeds meer als een 'kracht ten goede' om leveranciers aan te sporen hun milieu- en sociale prestaties te verbeteren.

Deze beoordeling is een bewijs van het werk dat binnen het hele bedrijf wordt gedaan om onze milieuvoetafdruk te verbeteren, de Diversey-gedragscode na te leven en duurzame waarde voor onze klanten te creëren.

Bekijk Diversey Europe's award certificering 2023 hier en de volledige EcoVadis scorecard hier.

Ga voor meer informatie over onze verschillende duurzaamheidsprogramma's en de inspanningen van het bedrijf naar onze webpagina over duurzaam ondernemen of lees ons 2022 Duurzaamheidsverslag.

Over Diversey

Het doel van Diversey is om verder te gaan dan schoon en te zorgen voor wat waardevol is door middel van toonaangevende oplossingen voor hygiëne, infectiepreventie en reiniging. Wij ontwikkelen en leveren innovatieve producten, diensten en technologieën die levens redden en ons milieu beschermen. Al meer dan een eeuw is het merk Diversey synoniem voor productkwaliteit, service en innovatie.

Ons volledig geïntegreerde pakket oplossingen combineert gepatenteerde chemicaliën, doseer- en doseerapparatuur, reinigingsmachines, diensten en digitale analyse. Wij zijn een betrouwbare partner; wij bedienen meer dan 85.000 klanten in meer dan 100 landen met een netwerk van bijna 9000 medewerkers wereldwijd.

Ga voor meer informatie naar www.diversey.nl of volg ons op sociale media.