Hoe wij voor een geweldige klantervaring zorgen
Servicescores die proactief door Diversey Service worden gemonitord. Plannen voor continue verbetering om doelen te bereiken. Alle serviceteams van Diversey zijn gericht op kwaliteit van de dienstverlening.
- Aangepast aan uw behoeften
- Service-bezoekregistratie in iMAP, gemakkelijk en 24/7 toegankelijk op internet
- Servicerapportage op basis van uitzonderingen, maar met duidelijke verbeteracties en rapportage voor de klantlocatie
- Servicebezoek en bevindingen beoordeeld met locatiemanagement en ondertekend
- Geüpload rapport automatisch verspreid naar alle verantwoordelijke partijen
Betaal voor wat u nodig hebt en wilt
- Wij passen onze service aan uw behoeften en wensen aan.
- Het Diversey serviceteam is volledig servicegericht; geen cross-selling, focus op naleving van de overeengekomen programma's, de implementatie van de overeengekomen oplossingen en training.
- Wij behandelen:
- routinematige serviceoproepen
- noodoproepen
- voedselveiligheidsaudits
Het draait allemaal om de mensen
Trainings-, instructie- en ondersteuningsmateriaal
- Aangepaste bedieningshandleidingen (SOP)
- Start-up training en instructie
- Training on the job tijdens servicebezoeken
- Ondersteunende materialen en wandplaten
E-Learning: de Diversey Learning Academy
- Meertalig en 24/7 beschikbaar
- Aangepaste training op basis van de behoeften van u en uw medewerkers
- Op maat gemaakte rapportage en monitoring van de capaciteiten en behoeften van medewerkers
Ons serviceteam
- Landelijke dekking
- Toonaangevende experts op hun vakgebied
- 24/7 toegankelijke rapportage
- In alle regio's aanwezig
5-sterren enquêteprogramma
- Beoordeel en volg het Diversey programma en de Diversey specialist op uw locaties
- 2 eenvoudige vragen op basis van een 5-sterren ranglijst
- Locaties ontvangen onmiddellijk rapporten